Meest gelezen

6 reacties

Laat DB, in plaats van zich op een 'intern onderzoek' te baseren, eens buiten de deur rondvragen. Bij klanten en, belangrijker nog, bij prospects.

Michiel Werkman - Twentenier

Het gedrag van DB in Nederland zou verplichte kost moeten zijn op iedere business school. Wat een ongelooflijke hoeveelheid puin heeft DB gecreëerd.
Ik was een van de ondernemers die plotseling bij die club "klant" was. Ondanks verwoede pogingen van hun kant hebben ze ons niet klein gekregen. Als ondernemer zit je niet te wachten op zo'n bank.

Dhr. Berens

Kern is falende en langs elkaar heenwerkende it-systemen.
Eigenlijk het hele verhaal van de kredietcrisis.

Dhr. Strijbis

Niet falende en langs elkaar werkende iT-systemen, maar te veel leunen van een dochterbedrijf op het moederbedrijf (iT-systemen inbegrepen), waardoor ontvlechting gedoemd is te mislukken.

Dhr. van der Vliet

De vraag die niet wordt gesteld gaat over de opgelegde verplichting 'een deeltje bank' af te splitsen", terwijl dat al nooit een afzonderlijke organisatorische eenheid met eigen ict was.

Een onmogelijke eis, opgelegd door niet juristen die zo niet hebben blijk gegeven van praktijk inzicht.

Dhr. Pels

Gezien de verliezen die Duitsers hebben gemaakt is de ABNA er goed mee weggekomen, anders hadden zij deze verliezen voor de kiezen gekregen. Bedankt Brussel !!

Frits Smit

Reactie niet ok? Meld misbruik bij de redactie.