Meest gelezen

7 reacties

Leuke hobby en zolang de aandeelhouders het financieren, kan het mooie leven lekker doorgaan.

Dhr. Mastenbroek

Is toch ook nog steeds een start-up ? Er moeten nog steeds BERGEN geld bij. Een lekker hoge 'burn-rate' zoals dat vroeger in de dotcom haydays heette.

Dhr. Kievits

Ze zijn erg goed in nieuwe klanten werven, hebben zelfs hordes fanboys. Heb drie jaar Tesla gereden, was een prima auto, ze snappen helaas niet hoe ze bestaande klanten vast moeten houden. Een nieuwe klant krijgt betere voorwaarden dan een bestaande klant die wil inruilen. Rij nu weer benzine en dat bevalt ook goed. Een EV heeft voordelen, benzine ook, maar alleen met de subsidies uit 2013 was er een overtuigende winnaar.

Dhr. von Zelst

@Dhr Kievits: Model S en Model X zijn goed winstgevend. Het verlies komt door de enorme investeringen die nodig zijn voor de Gigafactory, en de ontwikkeling voor Model 3, Model Y en de nieuwe Roadster. De kost gaat voor de baat.

Dhr. Kaaper

De nieuwe V90 is zelfs spannender dan een Tesla.

Dhr. Dormans

"Als je je voet van de rem haalt, remt hij zelf op de motor."
Dat moet natuurlijk zijn, "Als je je voet van het gaspedaal haalt ..." (waarbij gaspedaal wel een vreemde benaming is in een elektrische auto).

Jeroen Hogendorp

DAT ze zelf Dan niet voor een electrische motor heeft gekozen. En je wilt we'll dat mensen e.auto gaan rijden




Dhr. Jeuring

Reactie niet ok? Meld misbruik bij de redactie.